Skjut mig

Sån jävla tärd dag på jobbet. Känns som om jag har jobbat flera dagar i streck och att allt bara jävlats med mig. Är så grymt jävla irriterad nu. Med andra ord har väl jobbdagen inte varit den bästa, mer än så kan jag inte berätta. Börjar sju imorgon, slutar fem. Eventuellt flexar jag ut lite tidigare och ska kanske ta en fika med en gammal jobbarkompis. Skulle vara skittrevligt om det blir av. Vi får se. Näe, pallar fan inte skriva nå mer. Ska ta ett bad nu och sen försöka sova. På återseende gott folk. Hoppas att er dag varit bättre än min.

*BiG HuGs*


P.S. Nu är en resa till Thailand bokad. 26 februari 2010 drar man till paradiset igen i tre veckor. Fan vad underbart! Nu har man har något att se fram emot.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja, nu har vi något att längta efter tillsammans. Det blir hur härligt som helst. Älskar dig. Mämi

2009-05-08 @ 18:00:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0