Skön jobbdag!

Arbetspasset är över, och tusan vad tiden gått fort. Kanske beror på att jag suttit på rastgården typ 5 timmar i solen och haft det bra? :p Har lite dåligt samvete över det, fast samtidigt nån personal som måste vara där ute också. Näemen det har varit en riktigt trevlig dag måste jag säga. Lugnt och skönt och massa skratt. Hoppas att vädret håller i sig så blir morgondagens "grispass" inte så tärande. Jobbar nämligen 7-21 då. Det är många timmar. Men jag har jobbat dom passen förut och man tar sig igenom dom, även fast det känns förjävligt segt ibland. Näerå, nu ska jag vara optimist och hoppas på det bästa.

För övrigt så sitter jag hemma i soffan nu. Det är tyst som i graven här hemma då jag är ensam. Tråkigt, men syster är och har det trevligt med sina vänner och "päronen"är i Hamra. Imorgon kväll då jag kommer hem från jobbet så är dom hemma igen. Känns som om dom har varit borta länge, trots att det bara är sedan i torsdags.

Näe, nu ska jag kika lite på tvn. Sen blir det nog ett bad också. Imorgon kl 06.21 kommer taxin och hämtar upp mig på busshållsplatsen så jag borde somna någorlunda i tid om jag ska lyckas ta mig upp. Kan bli en till uppdatering, om inte; natti natti.

*BiG HuGs*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0