Skönt att vara ledig

Underbart att få sova ut, vaknade vid tio. Sen har jag inte gjort så himla mycket, läst tidningen, druckit iskaffe, satt igång en tvättmaskin samt flyttat runt lådorna och allt annat skit som är på mitt rum för att få lite mer utrymme. Skulle verkligen behöva dammsuga rummet också, men det känns så motigt då det är så mycket prylar som jag då måste flytta på. Det kommer inte att bli av idag. Har börjat göra mig iordning också då jag måste ner på stan en sväng och lämna tillbaka en väska som är trasig samt att jag ska köpa ett likadant glas som jag tappade i golvet häromdagen.

I eftermiddag ska vi åka till Stöde och gratulera Gammelfarfar som fyller 87 år imorgon. Blir lite smörgåstårta och fika där sen ska vi även åka förbi mormor och morfar en sväng då vi ändå är där. Man får passa på att ses när tillfälle ges. Saknar dom så det ska bli roligt. Sen har jag ingen aning om vad jag ska göra ikväll, blir nog bara lugnt då jag ska jobba imorgon. Ska flexa så att jag börjar 11.30 istället för 9.45. Då får jag lite mer sovmorgon så jag har den energi jag behöver för att orka med helgen. Det har varit rätt så jobbigt och mycket på jobbet den senaste tiden och jag börjar märka att det har satt sina spår i mig. Jag kan inte skriva mycket mer än så men jag hoppas att det är på väg att vända. Och med tanke på hur underbara arbetskollegor man har som ställer upp för en så borde det bli bra snart. Igår var verkligen inte någon bra dag för mig och då blir jag bara så himla glad och rörd inombords då arbetskollegorna verkligen gör vad dom kan för att jag ska ha det bra. Kan inte beskriva men; Tack! Det betyder oerhört mycket för mig.

Näe, nu ska jag ta att göra mig klar. På återseende.

Ciao.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0