Slappdag

Gårdagskvällen var väldigt trevlig. Åt och drack gott, sjöng Sing Star och surrade en massa. Sen blev det telefonsamtal i princip hela natten, somnade vid fem imorse. Men det var ett mycket uppskattat samtal kan jag lova som gjorde mig glad. Vaknade vid tio, varför så tidigt kan jag inte förstå men det visade sig senare att jag inte sovit tillräckligt då jag somnade både i badkaret och sedan någon timme i sängen mitt på dagen. Har verkligen inte gjort något vettigt idag, bara varit hemma. Har nyss haft besök av Evin en sväng, suttit ute på altanen och druckit te och surrat en massa. Nu börjar jag bli lite trött så alldeles strax ska jag krypa ner i sängen.

Imorgon blir det IKEA och Birsta City för mamsen och mig. Vi siktar in oss på att bege oss dit vid 11-11.30 nångång. Ska göra lite allt möjligt där ute som jag förstått, mamsen ska leta efter lite kläder, jag ska shoppa lite prylar på IKEA sen ska vi handla lite annat  grejs också. Då bland annat Majk har brist på strumpor så det ska vi fixa. Blir en trevlig dag tillsammans med mamsen är jag övertygad om. Roligt att ha lite mor-och-dotter-tid, bästa mamma! Sen blir det till att fixa hår och snygga till sig lite inför bröllopsfesten som man ska på imorgon. Ska också bli superroligt.

Näe, ska inte ordbajsa nå mer. Har inte något vettigt att skriva. Natti natti.

*BiG HuGs*




Baby kiss me through the phone
I'll see you later on...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0