Spenderat pengar

Mamsen, lillasyster och jag har snurrat runt ute i Birsta. Syster var inte sådär jätteroad och tyckte att vi sprang in i alla olika affärer som fanns, fast riktigt så var det inte. Men lite pengar har man allt spenderat idag. Har köpt ett startpaket med kastruller, skålar mm, djuptallrikar, vinglas, kakform, vispar och lite annat grejs. Sen har jag köpt bröllopspresent till Marisa och hennes gubbe. Jag ska ta och bada nu, måste tvätta håret också sen är det till att göra sig iordning inför kvällen. Skulle ha vågat håret men hittar inte den förbannade tången så får köra med rakt hår istället. Hatar när man planerat i förväg och sen måste ändra sina planer. Men så är det väl, inte mycket att göra åt saken när man inte har någon koll på sina saker. Blä på mig.

Badet väntar.

Ciao.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0