Tolv noll noll

Nu är klockan alldeles strax tolv. Har varit vaken i en timme, ätit frukost och röjt undan lite i köket. Nu ska jag försöka att få lite ordning på mitt rum där allt är huller om buller, få se hur det går. Sen ska jag göra mig iordning. Halvtre ska jag ta bussen förbi stan mot tandläkaren. Usch jag är fan nervös, blä! Försöker att tänka positivt, att det är en nödvändighet att "checka nötterna" så att man inte är nära att tappa dom eller något. Men jag har ändå massa jobbiga tankar i huvudet gällande tidigare tandläkarbesök, borrljudet, den äckliga lukten, saliv som fyller hela munnen så det känns att man inte kan andas och dessutom den gången då tandläkaren spottade, eller "skjöt iväg en salivstråle" rakt i min mun. Det är äckligt med tandläkarbesök! En sak som är säker är att den som ska glo runt i min skalle ska ha munskydd för saliv har jag tillräckligt med, behöver inte någon annans. Usch! Näe, plocka undan var det!

Wish me luck. Uppdaterar senare.


*BiG HuGs*

Kommentarer
Postat av: moa

lycka till! du kanske stöter på min pappa, han är också där vid den tiden =P

2009-05-12 @ 15:22:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0