Tråååkväder

Vaknade 13.15. Hehe, det blev att man sov rätt länge men fan vad skönt. Tråkväder är det ute, regnar, fast det är kanske bara bra för då blir jag inte sugen på att göra något. Detta i sin tur leder till att jag kan börja städa undan lite här hemma. Måste se över vad jag har för prylar överallt. Så troligtvis blir det att jag tar och städar i klädkammaren idag. Och tro mig, det är inget litet projekt. Klädkammare kanske låter som om det hänger kläder fint på galjar men så är det inte. Vårt lilla utrymme under trappen (klädkammaren) är katastrof. Det är saker precis överallt och hur mycket som helst dessutom. Så yes, Ida kommer att få dammallergi idag. Blä blä. Men det känns som om det är dags att börja få lite koll på grejerna nu, det är ju trots allt bara en månad tills jag ska flytta nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0