Trevlig kväll

Nu är det slut på helgen. Och det känns faktiskt rätt okej. Nu är man utvilad och redo för att återgå till verkligheten med jobb och annat allvar. Skönt att inte börja sju imorgon också så får man sova ut litegrann i alla fall. Kvällen har varit trevlig. Haft besök av Evin, sen kom även Albon, Lulzim och hans lillebror förbi och umgicks med oss ett tag. Alltid lika roligt att träffa dom grabbarna! Nu har dom precis dragit och jag har plockat ur och i diskmaskinen. Ska alldeles strax stänga av datorn och krypa ner i systers säng och kramas lite med henne innan jag ska in i mitt kaotiska rum och sova. Kramkalas med bästa syster väntar, så nu skiter jag i det här.

Gonatt!


















Älskar dig obeskrivligt mycket.
Du betyder allt för mig!
Världens bästa lillasyster!
Kommer att finnas här för dig
och älska dig tills den dagen jag dör.
*Syskonkärlek*

Kommentarer
Postat av: lilla

jag älskar dig också, obeskrivligt.

tack, tack, tack för att du finns bästa!

2009-05-26 @ 01:02:05
URL: http://hehue.webblogg.se/
Postat av: Anonym

Älskar er gullisar Kram Faster

2009-05-26 @ 19:08:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0