Turkos "luggmatta"

Besöket hos gammelfarfar var trevligt. Så roligt att hälsa på en person som uppskattar den korta tiden man är där så oerhört mycket. Lite sorgligt på samma gång. Men det är ändå en relativt pigg gubbe för sina 87 levda år, även om han ser sig själv som döv och trög. Haha, det är en annan historia. Åkte sedan förbi mormor och morfar och fikade och surrade lite. Där var även min två yngsta kusiner. Kul att träffa dom då det verkligen går väldigt långt mellan gångerna numera.

Väl hemma beställde jag en turkos "luggmatta" från Jotex som jag ska ha under soffbordet i min nya lya. Köpte tidigare på stan tre turkosa prydnadskuddar och även turkosa glasunderlägg. Så yup, mitt "vardagsrum" kommer att gå i färgerna brunt, svart och turkost. Jag tror att det kommer att bli skitsnyggt i alla fall. Och det är ju trots allt jag som ska bo där så vad resten av folket tycker skiter jag i! :p

Har nu kollat runt på datorn i flera timmar, kikat på ett OTH-avsnitt. Nu är det dags för mig att krypa ner i sängen så att jag orkar upp imorgon. Har precis pratat med min älskade Ethi, fan vad jag saknar den tjejen. Det känns verkligen skitjobbigt att vi bor så långt ifrån varandra. Men vi pratas vid ofta, och på ett sätt känns det som om hon är närmare mig än vad hon egentligen är, ibland känns det precis tvärtom. Aja, sängen kallar...

Kommentarer
Postat av: syster

Ett fel bara, jag ska ju också bo med dig! Men jag gillar färgkombibationen;)

2009-05-16 @ 08:07:21
URL: http://hehue.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0