Vilken seg dag

Jag har känt mig fruktansvärt seg och trött hela dagen. Dagen på jobbet kändes oändligt lång, fast det har ändå gått bra. Imorgon ska jag till sjukhuset på länshälsan klockan åtta och drogtestas. Sen blir det jobb 9.45-21. Jobbar dag på fredag, sen är det äntligen helg. Det jag ser fram emot mest är att få sova ut. Haha, tragisk man är. Sova får man göra i graven sägs det, kanske är så? Slumrade till en timme i soffan vid sextiden. Sen väcktes jag av att en kompis ringde och kolla om jag ville fika med henne och en annan vän. Var verkligen en evighet sen jag såg dom. Men det blev inte av. När jag väl bestämt mig för att åka in till stan och klev upp så dunkade det i huvudet och jag var fortfarande helt slut. Så jag fick ringa och lämna återbud. Tråkigt. Bästa mämi lyckades övertala mig om att packa ner lite glas och tallrikar trots min seghet. Så så blev det då jag fick tre banankartonger av ICA Ettan. Så nu är det fler kartonger och mindre påsar på mitt rum.

Värdelös skrivning från min sida nu. Bäst att jag går och lägger mig nu. Vill somna innan midnatt för en gångs skull. Hoppas du haft en bra dag. På återseende.

*BiG HuGs*


Jag tände ett ljus för dig idag pappa.
Du är obeskrivligt saknad.
Livet är så tomt utan dig.
Men du har det bra.
Är jag överygad om.
Så måste det bara vara.
En dag ses vi igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0