"Mamma"

Kärleken kom hem från arbetet någon minut efter fyra, åt middag på tio minuter och drog sedan iväg för att se sitt lag spela match. Jag och Julian blev något rastlösa så det blev en promenad till svärmor och Nora på en kopp kaffe. Fick de passa på och mysa lite med lilleman också vilket de alltid uppskattar. När vi satt där i soffan så sa Julian helt plötsligt "mamma" (!!!!!). Jag var tvungen att fråga både Karin och Nora om jag hörde rätt, och det gjorde jag! Julian har nämligen sagt pappa (baba) under en veckas tid så blev helt paff att det kom ifrån ingenstans. Mammas älskade lilla troll!



Nu blir det mys med kärleken!

Kommentarer
Postat av: Victoria

hihi jaaa! säg mama! :P

Tror jag såg dig idag om du hade rosa jacka? utanför svärmor din..jag var kanske ca 40 m bakom med klara! Puss

2011-08-30 @ 21:05:08
URL: http://www.vickispedia.com
Postat av: Anonym

Jippi! Träningen idag när vi och fika gav resultat...:)

Nu kommer han bara säga mamma!

Ses imorgon..:) puss

2011-08-30 @ 22:59:58
Postat av: a-m

Men hur söt som helst!!

2011-09-02 @ 22:40:07
URL: http://annamias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0