Tack gud för mat!

Kom inte i säng så tidigt som jag planerade igår, men fick i allafall sova så pass mycket att jag kände mig pigg då vi steg upp. Gick en skön morgonpromenad, kom hem och duschade och traskade sedan ner på stan och mötte upp Vickis med svägerska + brorsdotter. Julian sken upp som en sol då han fick se fina Klara.



Väl hemma igen passade jag på att dammsuga och torka golven medan grabbarna i hushållet for iväg o köpte nå tv-spel. Sedan ställde man sig i köket och gjorde iordning dagens middag. Det var smaskens.




Ikväll blir det film och massa mys med hjärtat som jag knappt sett under helgen. Livet är bra härligt, eller hur?!


Kommentarer
Postat av: Victoria

oj oj oj! vilken måltid! När ska vi ha kräftskiva? ;)

2011-08-29 @ 21:29:09
URL: http://www.vickispedia.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0