Provar igen...

Ska göra ett försök att börja blogga igen så får vi se hur det går, det visar sig.

Sedan jag bloggade sist har det hänt massor. Jag har förlovat mig med min andra hälft, blivit gravid, tagit körkort, fått fast jobb och sedan fött men underbara lilla bebis. Julian föddes 2011-01-11, en dag innan beräknat datum. Världens finaste lilla varelse som förgyller mina dagar varje dag. Nu är han ingen liten bebis längre, han är 7½ månad gammal lite drygt och det är full fart. Lilleman har den senaste veckan börjat krya runt som en dåre samt att han reser sig mot allt han kan.


Första bilen på vår lilla prins, här några timmar gammal





Lite blandade bilder från det första månaderna i Julians liv.



En bild på min lilla skitunge igår.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0