Bambi på hal is

Känner mig helt omotiverad och less idag. Hade planer på att gå ut och gå en långpromenad idag men då jag tittar ut så ser det ut som en isbana på gångvägarna. Man lär väl ramla och slå ihjäl sig eller något om man vågar sig ut. Får fundera ett tag till och se hur jag gör. Man kan ju ge det ett försök och eventuellt vända om hemåt igen om man ser ut som bambi på hal is alltför mycket. Jag skulle även behöva besöka systembolaget för att inhandla en vinflaska eller något inför morgondagen då det blir lite fest med arbetskollegorna. Men jag känner mig inte alls sugen att dra ner på stan så får fixa det något senare eller så. Sen vill jag verkligen sola idag också, det ska jag göra ikväll hade jag tänkt. Mina pigmentfläckar börjar komma tillbaka alltmer och jag känner mig blekare än snön så några minuter i kärringgrillen vore på sin plats.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0