Fikamys och hockeykväll


Julian och vackra Lina hade det roligt tillsammans.

Dagens fika med fina Lina var supertrevligt. Vi fikade, surrade och underhöll Julian någon timme. Hoppas att det inte dröjer så länge tills vi ses igen. Gick runt och kikade lite på stan innan mamma, Majk och Linn hämtade upp oss för hemfärd. Efter middagen åkte jag och hjärtat ut till Timrå och kikade på hockey. Mysigt att vara tillsammans på tu man hand lite. Som jag älskar min karl!

Imorgon under eftermiddagen får vi besök av Vickis. Ses framemot då det känns som längesedan vi sist sågs. Får se om jag och Julian tar oss ut på någon promenad eller så under förmiddagen. Vi får se. Nu ska jag och hjärtat snart krypa ner i sängen och kika på någon film. Ha det bra och gónatt!


Vackraste lilla solstrålen!


Kommentarer
Postat av: vickis

Snart på väg till jobbet, men efter det så ses vi! Kraaam

2011-12-12 @ 09:34:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0