Fina, fina ni!

Igår fick vi äntligen träffa fina Maria och lilla Elisa! Som jag saknat dom! Jag och Julian mötte först upp Vickis för lite presentinköp och lite reashopping innan vi åkte upp till Marisa. Maria och Elisa kom några timmar senare då det blev strul med tåget. Marisa bjöd på lunch och fika och vi hade det väldigt trevligt. Fina brudar och underbara barn! Jag är lyckligt lottad som får ha så fina människor runt omkring mig och jag är så tacksam.

På fredag ska vi träffas igen och det ser jag fram emot. Då blir det bara vi vuxna men det blir mysigt det med och då kan vi prata i lugn och ro utan att jaga barn samtidigt som man försöker kommunicera. Middag och mys hos Vickis blir det då.




Gårdagskvällen blev dock inte så trevlig. När vi skulle lägga oss upptäckte Robban att Julian kräkts. Lite otäckt då han inte verkar ha vaknat av det. Bäddade rent och tvättade rent lilleman men vi hann inte mer än att lägga ner honom igen innan han kräktes igen. Då Robban var på väg mot badrummet med Julian i famnen kräktes han igen, och igen (kaskadkräkningar). Båda grabbarna var nerkladdade med spya så duschen blev det för dom medan jag återigen bäddade rent sängen. Sedan dess har han inte kräkts något (peppar, peppar) men han är inte bra i lilla magen. Han har dock inte varit allmänpåverkad alls fast matlusten har inte varit som den brukar har jag fått rapporterat av pappan då jag arbetat hela dagen och kvällen. Hoppas att han mår bra imorgon.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0