Fullspäckad gårdag

Igår kändes det som att det var fullt upp. Roligt fullt upp, inte jobbigt fullt upp. Jag och Julian åkte och hälsade på Lisa och Ludde under förmiddagen. Trevliga timmar var det som alltid då vi umgås. När Robban vaknade efter sitt nattpass åkte vi hem och tog på oss ytterkläderna för att gå ut i snön och leka. Julian njöt för fullt och blev mindre glad då vi skulle gå in igen.



Vi gick bara in en snabbis och bytte om innan vi for iväg en sväng ut till birsta för att köpa födelsedagspresent till Robbans yngsta syster som fyller år på fredag. Hem igen en sväng innan vi åkte till Vickis där vi var bjudna på middag. God lasagne och trevligt sällskap väntades där. Tusen tack för en trevlig kväll!

När lilleman hade somnat för natten skulle jag och hjärtat kika på en film. Jag såg nog inte så himla mycket av den utan somnade ganska omgående. Klockan 21.20 gick upp och bäddade ner mig i sängen. Trött tjej efter en fullspäckad dag med andra ord.

Nu väntar jag på att mormor och morfar ska komma förbi och hälsa på en sväng. Sen blir det nog till att städa lite här hemma under dagen. Vid sextiden ikväll ska jag åka till Lisa för lite tjejmys med några andra brudar. Blir säkerligen trevligt.

Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0