Hangover

I fredags var det APT på jobbet hela dagen. Vi blev klara relativt tidigt och åkte då hem tillsammans med en jobbarkompis för att göra mig iordning inför kvällens festligheter. Jobbargänget umgicks sedan i en lokal ute i Johannedal där vi åt mat, drack gott, lekte lekar, dansade och framför allt skrattade vi en massa. En otroligt lyckad tillställning med andra ord. Vi var sedan fem stycken som åkte in mot stan för att möta upp andra arbetskollegor på en tillställning på Strand. Mycket roligt att träffa massa människor som man sällan ser. Trevligt hade jag det då jag inte var hemma förrän sent på natten. Men som sagt, en väldigt lyckad kväll.

Igår mådde jag dock som jag förtjänade antar jag. Jag brukar väldigt, väldigt sällan bli dålig dagen efter men igår var jag allt annat än kaxig kan jag lova. Blev en tidig kväll för mig för att idag vakna utvilad och pigg.

Idag har jag och Julian umgåtts med Vickis och lilla Klara. Barnen fick leka och hade det skoj. Märks det att min lilla trollunge inte är speciellt intresserad av att vara med på kort? Ingen linslus precis...









Kommentarer
Postat av: Vickis

Haha, han undviker kameran precis hela tiden!

2011-12-18 @ 23:35:37
Postat av: Emelie

Nejnej, du var så glad och pratsam så ;-) Upplevde dig väldigt trevlig och inge svammel alls ;-) Hoppas du hade kul! Hörde att vi ses ikväll, kul! :-)

2011-12-19 @ 16:47:57
URL: http://emelieth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0