Jag ser det snöa!

Haft en mysig morgon med min lilla trollunge. Vid frukosten geggade han så mycket med smörgåsen att det blev nödvändigt med ett bad för att få honom ren. Det gjorde knappast honom något då han myste på i badkaret. Efter insmörjning och påklädning blev lilleman trött så för tillfället sover han. Jag väntar på att tvättmaskinen ska bli klar och sedan då lilleman vaknat och vi har ätit lunch så ska vi gå ut en sväng så att Julian får njuta av vårt vackra vinterland.

Om inte alltför många timmar kommer fina Vickis. Såg att hon skrivit i sin blogg att vi kanske ska planera inför Barcelonaresan vilket låter som en toppenidé, så det ska vi ta och göra. Ska mysa massor har jag bestämt!


Julian och Vickis. (bild tagen från Vickis blogg)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0