Perfekt städväder

Tanken var att jag och Julian skulle ner till stan idag och luncha med en vän till mig, men med tanke på vädret så beslutade jag att vi skulle stanna hemma istället. När Julian tittade ut genom fönstret så lyste hans ansikte och han pekade ut mot snöovädret och sa "titta" med världens största leende. Han hade nog gärna velat vara ute och leka i snön han.

Idag har dagen istället ägnats åt att städa och tvätta. Så sysselsatt har jag varit och förstår inte riktigt vart alla timmarna tagit vägen. Badat har jag och Julian också gjort och min lilla badanka till son tyckte som vanligt att det var väldigt roligt.

Nu ska vi bara mysa och leka innan det blir mellis. Ikväll blir det trerättersmiddag med mamsen och Majkel. Kärleken ska ut och äta samt ha skoj med arbetskollegorna han. Vi lär nog även se idolfinalen och bara ha det bra. Kommer att bli en mysig fredagskväll med andra ord.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0