Tisdag 2011-12-14

Igår var jag, hjärtat och lilleman ute i birsta och kollade runt. Jag köpte mig äntligen ett par vinterskor så nu behöver jag inte frysa om fötterna då jag är ute med mitt lilla troll. Var en sväng på stan också innan vi hälsade på Julians farmor och fastrar för en fika. Igår skickades även julkorten iväg.
Lillgosen igår i dom snygga kläderna han fick av sin
gammelmormor och gammelmorfar förra veckan.

Idag har vi hunnit med morgonmys, frukost och bad samt vilomys. Julian sover fortfarande så sött. När han vaknar och då vi ätit lunch går vi nog ut och leker i snön lite. Min mobilladdare är paj så jag måste köpa mig en ny sådan något. Tur att Majks laddare funkar till min mobil så får jag låna den tills jag inhandlat en ny.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0