Härliga barn och underbara vänner!

Igårkväll hade vi en supermysig kväll hemma hos Lisa. Det är så roligt då vi väl ses allihopa. Var hemma strax innan halvtolv och då blev det raka vägen till sängen. Lilleman tog sovmorgon till sju imorse vilket uppskattades mycket av mamman. Vid tio var jag och Julian och umgicks med två av mina barndomskompisar, Elin och Linnéa samt Elins son. Verkligen jätteroligt att ses då det är så otroligt sällan. Blev dock bara en kortis då jag och Julian sedan skulle vidare till Granlo.

Gick ner till AnnaMia och Mysan som vi haft en toppenmysig dag med. Fick även träffa fina Max som vi gick och hämtade på dagis. Mycket lek och bus med barnen vilket var väldigt roligt. Dom är för härliga dom små.

Lite bilder från dagen:


Julian och Harry





Jag har verkligen underbara vänner som betyder så otroligt mycket för mig!
Jag uppskattar och värdesätter er så otroligt mycket ska ni veta! Ni är bäst!

Ikväll har vi klätt granen. Det var ett projekt i sig då belysningen strulade men tillslut fungerade det och nu står den så fint i vardagsrummet. Nu kommer man få jaga Julian mer än i vanliga fall då han är väldigt nyfiken på julgranskulorna och ska ta loss och leka med dom.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0