Dåligt med uppdatering


Roligt att få äta själv.

Igår blev det en promenad för Julian och mig hem till Vickis för att hälsa på. Vi skulle knäppa lite julkort men det blev inget av det då jag tagit med mig fel tomtedress. Vi myste och tog det lugnt i flera timmar innan vi sedan begav oss ner mot stan. Där mötte vi upp Evin, Anna, Merima samt Mimmi. Blev en sallad på Coffee House och massa surr. Trevligt var det. Åkte sedan hem för att söva lilleman för att därefter åka ner till Turid där det vankades glöggkväll med fina tjejer. En mycket trevlig dag och kväll var det.


Sötpruppen hos Vickis igår.

I förmiddags var jag och Julian till Vickis (den här gången med rätt tomtedress) för att knäppa julkort. Dock slutade det hela med att jag beställde julkort bestående en av bilderna som Lisa knäppte som var så otroligt fin. Vickis lyckades få till det så att det fungerade med den bilden, tusen tack för all hjälp vännen! Så nu är det bara att hoppas att korten kommer så man hinner skicka iväg dom innan jul.



Jag och Julian har varit ute på Birsta med min mormor och morfar. Julian fick ett par jättefina jeans och en snygg tröja av momme och moffa samt även en julklapp av dom. Återigen tusen tack! Jag lämnade tillbaka den trasiga tomtedressen samt köpte lite julklappisar till lilleman. Blev även bjuden på lunch. Tack för idag!

Nu ska vi snart iväg på en visning. Förhoppningarna är väl inte skyhöga men vi måste ju kika i alla fall.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0