Äckelbadrum!

Arbetspassen gick av bara farten. Efter jobbet igår myste jag och kärleken till det med lite glögg samt pepparkakor med ädelost, mums! Slank även ner ett glas vin innan vi lade oss vid halvtolv. Strax efter sex vaknade lillgosen imorse och vi myste och tog det lugnt till åtta. Skönt att få vakna till i långsam takt.

Dagen har jag spenderat i lägenheten. Hann inte alls så mycket som jag hade tänkt då jag i mitt önsketänkande tänkte att det skulle bli klart idag vilket det inte alls blev. Putsade fönstren, städade ur badrummet (fy fan vad äckligt det var att städa under badkaret!) och torkade rent lådorna i frysen. Mer orkade jag inte idag. Så med andra ord är det en hel del som ska göras imorgon. Fast imorgon får jag förstärkning av en snäll vän så det kommer nog att flyta på rätt så bra förhoppningsvis. Robban kommer att vara med han också då lilleman får spendera några timmar med sin farmor. Imorgon ska det bli klart!

Ikväll har vi varit på visning på en radhuslägenhet. Fräsch och så men tyvärr upplevde vi båda den som för liten så vi får kika vidare. Nu ska vi kika på sista avsnittet av Vem kan slå Filip och Fredrik. Jag och hjärtat ligger i varsin soffa och brer ut oss då de övriga lagt sig i sina positioner.

Bjuder på en fin bild på min otroligt vackra pojk som goa vännen Lisa tagit.



Ha en bra kväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0