Denhär dagen gick undan

Lillprinsen blev trött och tog och somnade vid tio i förmiddags, och då sov han fram till 12.40. Nästan tre timmar med andra ord?!? Även jag hann få sova i nästan två timmar då jag lade mig och vilade en stund jag med. När vi vaknat så gjorde jag oss iordning, vi åt lunch för att därefter hälsa på vännen Evin. Det var inte igår man var där och hälsade på kan jag lova. Bedour var där hon med. Trevligt att umgås lite med tjejerna. Förhoppningsvis kommer vi att ses mer nu när vi i princip bor grannar.

Det blev sedan en sväng på stan för inhandling av födelsedagspresent till Ludde som fyller tre år idag. Köpte även en tomtedress till Julian samt hårfärg till mig själv. Så nu är äntligen min hemska utväxt borta och håret är helsvart (om jag inte missat någonstans vill säga).


Trött Julian på bussen

Nu ska jag röra mig upp mot positionen. Imorgon blir det jobb för min del, likaså på lördag. Två kvällspass har jag framför mig så jag vet med andra ord var jag befinner mig de närmsta dagarna. Innan jag börjar imorgon så ska jag lämna av lilleman hos Vickis där han ska få vara några timmar innan faster Maria ska ta över då även Robban jobbar imorgon. Det blir säkerligen bra. Sov gott!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0