En ännu längre dag...

Vilken lång dag! Som tur var fick vi sovmorgon till åtta då lilleman tydligen var en mycket trött kille eller så visste han att hans föräldrar behövde sova ut för att orka med dagen. Tack älskade barn!

Vid halvtio lämnade vi av Julian hos sin farmor för att därefter börja arbeta. Vi hade turen att få hjälp av Andreas, syrrans karl, så han och Robban bar och körde grejer medan jag plockade och packade. Vid femtiden var jag hemma hos mamma och Micke för att börja få någon ordning på alla saker som vi nu har här. Hämtade sedan lillälsklingen min och sen har timmarna bara rullat på. Så nu är lägenheten i princip tom, bara tv-apparater och kläder kvar där nu. Sedan ska kyl och frys tömmas och såklart städningen göras.

Här är vårt lilla krypin:



Har nyligen kommit upp ur ett varmt och mycket välbehövligt bad. Usch vad ofräsch jag har känt mig men nu är jag i alla fall ren igen, skönt! Nu blir det snart till att krypa ner i sängen. Får se vad morgondagen har att erbjuda...Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0