Fotografering, stadsbesök och kortframkallning

Vid tiosnåret hade jag och Julian klätt oss för att gå ut så pappan skulle få sova i lugn och ro. Blev en promenad ner till Västermalm där vi tog bussen till Lisa och Ludde. Lisa har hjälpt oss att knäppa lite fina bilder på Julian. Stort tack vännen! Inte det lättaste att ta kort på en som inte vill vara stilla men det gick bra ändå. Därefter blev det bussen in till stan för att luncha med fina Vickis. Innan vi for hem igen passade Vickis Julian en stund så jag kunde passa på att sola. Skönt var det och Julian fick leka med sin kamrat Klara medan jag gjorde det. 


Vi på promenaden

Robban var iväg till lägenheten där han mötte upp killen som ska flytta in på torsdag. Han godkände städningen så då behöver man inte tänka på det något mer, skönt! Dock måste jag dit en sväng imorgon i alla fall då jag kom på att jag glömt att diska ugnsplåtarna och även om det inte var något han noterade så känns det som att jag vill göra det.

Har suttit hur länge som helst med att försöka framkalla bilder men det strular bara så nu orkar jag inte göra det nå mer idag. Får ta tag i det imorgon. Nu måste jag krypa ner i sängen så jag är pigg när lilleman vaknar imorgon. Tack och godnatt!


En av alla fina bilder Lisa knäppte idag.


Kommentarer
Postat av: Emelie

Den här bilden hade jag missat helt! Gud så söt!!! :-)

2011-12-07 @ 00:03:53
URL: http://emelieth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0