Fredag 18/11

Idag har det gått mycket bättre då lilleman fått sin medicin. Han har inte blivit lika hysterisk och ledsen som igår vilket känns väldigt skönt, förhoppningsvis blir det ännu lättsammare med tiden. Jag hoppas det i alla fall.

Jag, Julian, Lisa och Ludwig åkte och hälsade på fina Kicki och Leo idag. Där spenderade vi flera mycket trevliga timmar med god hembakt kaka med vaniljvisp, flera koppar kaffe, massa prat och såklart massa lek med barnen. En väldigt lyckad dag med underbara människor. Tack för idag brudar och såklart måste jag även tacka våra underbara små killar.

Bilder från idag:






Under eftermiddagen fick jag och Julian äntligen träffa lillasyster. Det var verkligen trevligt och som jag saknat henne och Julian likaså! Känns verkligen som att det var en evighet sen sist. Bästa lillasyster.



Jag har ont i ryggen. För några timmar sedan hade jag som flera dagar innan också ont i hela kroppen. Sådär förkylningsont. Less på det nu. Less på att snora och hosta. Gör mig frisk! Nu ska jag hälla upp ett glas vin och kika på idol. Snart kommer älsklingen hem från jobbet också, då blir det kramkalas. Som jag älskar den karln! Ha en bra fredagskväll.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0