Packa packa packa.

Denhär dagen har gått fort måste jag säga, särskilt förmiddagen som bara försvann tyckte jag. När Lisa och Ludde kom så fixade jag lite lunch till våra hungriga magar. Vickis kom och joinade oss och har varit här hela dagen fram till halvåtta, mys! Lilleman var jättetrött i flera timmar innan han tillslut somnade då Vickis tog med sig honom ut på en promenad i vagnen. Sen sov han säkert i två timmar, tröttisen min. Jag har packat en del idag, Vickis har hjälpt till också (tusen tack vännen) så mycket är nu nerpackat. Fy tusan vad tråkigt det är! Men men, bara att blicka framåt, snart är det klart. Vickis fixade iordning middagen medan jag badade lillskrutten, hon kan min fina vän! Fick hjälp att ge Julian sin medicin också innan hon begav sig mot jobbet för att arbeta ett nattpass.


Julian har blivit jätteduktig att ta sin medicin och protesterar inte alls.

Inatt är sista natten som vi kommer att sova i denhär lägenheten, känns rätt konstigt faktiskt. Förhoppningsvis dröjer det inte alltför länge innan vi hittar något eget och även om jag älskar mamma och Micke så vill jag nog inte bo där under en alltför lång tid, det vill säkerligen inte dom heller att vi gör. Men det kommer nog att gå bra, det måste det göra.

Nu ska jag plocka undan alla köksredskap som Julian tagit ur lådorna innan jag sätter mig och titttar på massa fina bilder som Lisa skickat till mig. Tack igen gumman!

Ha en bra kväll!

Kommentarer
Postat av: vickis

Klockan är nu strax efter 22 och jag är inte trött ännu ;)

Tack själv för idag, så skönt att bara vara och samtidigt få hjälpa till.

KRAMIS

2011-11-21 @ 22:07:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0