Shopping, fika och kvällsbesök

Igår blev det en sväng på stan för mig och Julian. Växlade tillbaka pengarna som inte spenderades i Egypten innan vi mötte upp Victoria. Födelsedagspresent till dagens ettårskalas inhandlades samt en jättestilig body till Julian (kunde inte motstå den) som han ska få ha då vi ska på kalaset. Köpte även vintermössa, vantar samt en fuskpolo till Julian så han håller sig varm i vinter. Vi mötte sedan upp Emelie och tog en fika på 1891. Trevligt var det och då mörket föll blev det otroligt mysigt där inne.

Blev sedan hem för att laga middag och då hjärtat kom hem från jobbet stack han fram en jättefin blombukett mot mig. Snacka om att jag inte förväntade mig det och blev jätteglad. En sån "liten" grej kan verkligen göra en så himla glad. Tack älskling!



Efter middagen gjorde jag iordning lite fruktsallad så vi skulle ha något att smaska på då Johanna och Glenn kom på besök. Julian fick en ny polare som han tyckte var jätterolig, "apan Glenn". Trevliga timmar med trevligt sällskap blev det.







Det blev sedan en mycket tidig kväll för vår del. Halvtio kollade jag på klockan när vi släckt ner och kort därefter sov vi. Så idag är vi pigga. Förhoppningsvis ska jag och Julian träffa Lisa och Ludde idag på dagen, om de vågar träffa oss då vi fortfarande snorar och hostar lite (tror iofs inte att det smittar). I eftermiddag/kväll blir det ettårskalas (om de vågar få besök av oss vill säga).


Kommentarer
Postat av: Victoria

Vad härligt med blommor!!

2011-11-15 @ 17:20:55
URL: http://www.vickispedia.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0