Stöde, mammamys och akvarieflytt



Stiliga killen.

I lördags åkte jag, Julian och mamma till Stöde och hälsade på. Vi var hos mormor och morfar och fikade och umgicks under några timmar. Min kusin, Alexander, och hans tjej fick jag också träffa. Det var trevligt att träffa dom och dom fick träffa Julian för första gången. Därefter åkte vi och hälsade på gammelfarfar. Han blev lika glad som alltid över att få träffa Julian och tyckte att det var så roligt att han nu kan gå.






Fanns massa roliga saker att undersöka hos Olle för Julian, munspelet blev en favorit.

Mamma släppte sedan av oss hos Robbans bästa kompis där vi blev bjudna på smörgåstårta då han fyller år imorgon. Gott var det. Hem och packade iordning lite grejer innan vi åkte hem till mamma för att spendera kvällen med henne. Vi åkte och handlade med oss thaimat hem för att sedan bara mysa och ta det lugnt framför tv:n. Vi såg på Så mycket bättre, spelade lite Skip-Bo och sedan blev det sängen.

Söndagen bestod av tvättning, fikabesök av Robbans mamma och två yngsta systrar och akvarieflytt. Så nu är akvariet på plats hemma hos mamma och Micke. Tack för hjälpen mamma! Från och med tisdag kväll kommer vi att börja bo hos mamma och Micke som det ser ut nu

Igår kväll då Julian somnade så tog jag och Robban och rensade våra kläder. Så nu är det några klädpåsar som ska iväg till bättre behövande. 

Idag blir det till att packa så mycket jag bara orkar då hjärtat jobbar. Vickis kommer hit och hjälper mig lite sedan under dagen. Om cirka en timme kommer Lisa och Ludde förbi och hälsar på en sväng. Blir nog en bra dag dethär.  


Kommentarer
Postat av: systradi

ni har väl inte gett borg massa sköna hoods som en frusen lillasyster skulle behöva i vinter?

2011-11-22 @ 20:44:20
URL: http://hehue.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0