Ännu en tidig morgon

Hade svårt att somna igår kväll och lilleman tyckte att det var dags att kliva upp 05.50. Så var lagomt trött imorse vill jag lova. Gjorde oss iordning och runt tolvbläcket kom Vickis förbi och därefter klädde vi oss och gick ner på stan för att luncha. Blev lunch på Allstar, den lilla smaken jag kände smakade bra. Gick en snabb sväng på stan för att se om det fanns någon bikini jag kunde köpa men fann inget.

Nu har nyss mamma varit förbi och gosat med Julian en sväng. Hon lämnade även en påse med tidningar så nu kan vi börja packa ner glas och porslin. Blir en lugn kväll med idol för min del och förhoppningsvis en tidig kväll så man är pigg inför morgondagens jobb.


Som jag älskar dig vännen. Du är en otroligt fin och underbar person
som jag är så otroligt glad över att få ha i mitt liv. Tack för att du
alltid finns där, och vännen, jag finns alltid där för dig också.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0