Förbannade förkylning

Nu börjar jag att bli riktigt less på denna förkylning, less på att snora, hosta, halsontet och att vara öm i kroppen. Känns som att det inte blir någon skillnad, blir inte nå bättre.

Visningen som vi var på igår var tyvärr inget för oss. För litet helt enkelt. Synd då den var hur fräsch som helst. Men det är bara att kika vidare och hoppas att just vårt framtida boende dyker upp snart.

Trött och hängig var jag igår kväll så somande innan tio. Skönt det då lilleman ville kliva upp kvart över sex imorse. Kände jag mig pigg i alla fall.

På måndag ska vi på bvc för att vaccinera Julian innan vi åker till Egypten. Det blir nog bra det. Idag har jag ingen aning om vad vi ska hitta på. Eller jo förresten, det har jag visst det. Julian ska få vara med sin farmor några timmar medan jag och Robban börjar röja i förrådet. Känns verkligen som att vi måste börja komma igång med packning då tiden går fort och det inte dröjer alltför länge innan vi ska flytta ut härifrån.


Du och jag, vi, nu och för all framtid. Som jag älskar dig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0