Förrådsrensing och tacos.

Idag har vi varit duktiga. Robban åkte ner med Julian till hans farmor och vi passade på att röja i förrådet. Så nu har vi gått igenom allt som är där och en hel kastades. Robban åkte iväg med tvbänksom vi hade i gamla lägenheten till fyndlagret (150 kr är bättre än inget) samt åkte iväg och kastade massa annat skräp. Så nu har vi någorlunda ordning där nere. Vi där i mellan och handlade lite föda på Willys.

Vid sextiden kom lillasyster, Andreas och Mimsy och käkade tacos med oss. Trevligt att få umgås med dom en stund. Så tråkigt att äta mat som man tycker så mycket om när man inte känner någon smak. Nu har lilleman somnat och kärleken är och umgås med polarna. Jag halvligger i soffan och bara tar det lugnt.


Sötungen min.

Imorgon har jag ingen aning om vad jag och Julian ska hitta på då Robban jobbar kväll. Som det känns nu så kommer jag inte orka göra så mycket. Vill att denhär förkylningen jag bär på ska lämna mig ifred, har burit på den länge nog nu. Så vad morgondagen bjuder på får vi se.



Ha det!

Kommentarer
Postat av: Victoria

Ni får umgås med moi! :P Härligt va? haha! Lavvo!

2011-10-13 @ 22:41:34
URL: http://www.vickispedia.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0