Gospel

Igår åkte vi till Stöde för att kika på mormor och gospelkören när de hade show. En trevlig stund med härlig musik, dock var det väl mycket prat från prästens sida. Men som sagt, mycket trevligt. Julian var jätteduktig och charmade nog varenda kotte i Bethel skulle jag tro, han pratade, flinade och verkligen njöt av uppmärksamheten som han fick från alla människor. Efter sång, musik och massa prästprat var över så blev det fika innan vi begav oss hem till familjen på Östanå där vi lämnade bilen. Innan vi får hemåt Sundsvall igen så åkte vi förbi momme där vi fick lite bullar, bröd, brie och tomatmarmelad med oss till våra hem. Tack så mycket momme!





Väl hemma igen lagade jag den goda västerbottenpajen och den var lika god som vanligt. Sen blev det bara massa mys, jag var hur trött som helst men lyckades att hålla mig vaken tills Vem kan slå Filip och Fredrik var slut. Sen slockande jag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0