Gung-gung-gunga

Lilleman och jag drog av det värsta med dammsugaren förut. Sen blev det en dusch för att sedan bege sig ut i det fina höstvädret. Fast den där hemska vinden uppskattade vi inte. Lilleman fick iallafall gunga en liten stund.

I eftermiddag kommer mamma och Micke hit och äter. Jag tänkte försöka ge mig på och göra en fiskgryta med skaldjur, något jag aldrig tidigare gjort. Så vettetusan hur det kommer att bli, men jag har en föreställning i mitt huvud om hur den ska bli, hoppas jag lyckas med det också. Återkommer om resultatet.




Puss!


Kommentarer
Postat av: Sara *SARASDIARY*

Tack så mycket Ida :-)



Vilka fina bilder på Julian :-)

Kram

2011-10-20 @ 16:27:54
URL: http://sarasdiary.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0