Härliga helg!

Igår förmiddag blev det en härlig långprommis med Victoria och hennes gäster runt sidsjön. Julian myste på i vagnen och fick se en väldans massa änder som vi matade med hans smörgåsrån. När vi kom hem igen så vaknade Robban och fick glädjas över att se Julian gå en massa (kanske sex-sju) steg på egen hand! Vår storkille börjar att bli stor på riktigt nu, verkar som att det inte alls är långt borta innan han springer runt nu. Packade iordning lite saker till Julian som skulle med till mamma och Micke där Julian spenderade natten medan jag var ute och roade mig.

Gårdagskvällen var otroligt trevlig. Vi åt supergod mat på 7kryddor, verkligen hur gott som helst var det! Trevliga timmar på restaurangen innan vi gick mot Oscars för att fortsätta kvällen. Vi kom dit relativt tidigt så det var inte så mycket folk där då, men allt eftersom droppade det in hur mycket folk som helst. Vi drack, surrade och dansade. Vid tvåtiden kände vi oss nöjda och orkade inte trängas längre så vi lämnade krogen och åt en korv och hade det väldans trevligt innan vi satt oss i taxin hemöver. En väldigt lyckad kväll med andra ord.

Idag sov jag länge och har verkligen bara haft en riktig slappardag. Mamma och Micke kom hit med Julian alldeles lagom då jag började sakna honom som bara den, min underbara unge! Jag och mina fina killar har bara haft en lugn och mysig hemmadag/kväll. Nu har Robban åkt mot jobbet för att jobba sitt sista nattpass och sedan kommer han att ha en välbehövlig semester tills vi kommer hem från utlandet. Det förtjänar han, min kärlek.


Världens finaste myser i soffan. Som jag älskar er!

Imorgon ska jag och Julian mysa med Lisa och Ludde. På eftermiddagen så ska jag, Julian och mamma träffas på stan för att hitta lite nödvändigheter inför resan. Julian fick en jättefin badponcho av mamma och Micke igår som ska få åka med till Egypten. Tack snälla och återigen tack för barnpassningen!


Fin badponcho. (Bild lånad från hemtex)

Nu ska jag kolla på Vem kan slå Filip och Fredrik. Sedan blir det nog nattinatt för min del.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0