Ingen vila här inte

Det blev inte så att vi bara var hemma och vilade och tog det lugnt idag. Robban skulle försöka att sova några timmar så han ska orka med nattpasset så då flydde jag och Julian hemmet några timmar så han kunde få lite lugn och ro. Vi styrde kosan ut till birsta och NKL för att hälsa på Majk på jobbet. Drack lite kaffe, käkade en munk och umgicks en liten stund. Sedan åkte vi ut till Nolby och hälsade på Gunsan och lilla Cajsa. Drack en kopp kaffe där och surrade lite innan vi begav oss hemöver igen. Timmarna gick fort och trevligt hade vi det.


Julian och Cajsa gosar med varandra.

Nu halvligger jag i soffan och zappar mellan hockeyn (frölunda-aik) och fotbollen (sverige-holland). Lilleman somnade för lite mer än en timme sen, trött liten kille. Förhoppningsvis så somnar jag också tidigt ikväll så jag orkar med min piggelin till son imorgon bitti.

Blir till att ringa på bvc och avboka morgondagens vaccinationstid för lilleman. Tror inte dom blir så glad om vi kommer dit hostiga och snuviga. Förhoppningsvis kan vi få en ny tid i början på nästa vecka så vaccinationen blir avklarad. Bvc-sköterskan sa att det är vanligt att dom får hög feber upp till en vecka efter sprutan getts, och vi vill ju inte att lilleman ska vara sjuk när vi åker mot värmen så ju förr han får den, desto bättre. Är snart bara tre veckor kvar tills vi åker, längtar ihjäl mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0