Inte som planerat

Denhär dagen blev inte precis som jag tänkt det, men det blev helt okej ändå. Jag och Julian tog och åkte tilll Willys och handlade lite nödvändigheter på morgonkvisten. Eller förmiddagen kanske jag ska säga då lilleman inte vaknade förrän 08.45 imorse (!) om man bortser från lite matintag vid fyra imorse. Betalade lite räkningar innan vi tog och gick mot Lisa. Mycket trevligt att träffa tjejerna plus barn då det är väldigt sällan det blir av numera.




Tanken var ju att jag, Julian och mamma skulle gå på stan och köpa lite nödvändigheter inför resan men det blev inget av det. Mammas informationsmöte drog ut på tiden och jag var helt slut i huvudet så istället för stan åkte vi hem till henne. Så blev inte så att vi träffade Vickis och gänget idag heller. Fick träffa syrran och hennes lilla familj istället hos mamma, käkade Subwaymacka till middag och har kikat på idol. Kom nyligen hem och huvudvärken vill inte ge med sig. Så ska se vem som får lämna idol, sen blir det till att slå igen dom bruna.

Imorgon blir det fest!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0