Nio månader

Idag har lilleman förgyllt vår vardag i hela nio månader. Förstår verkligen inte att han redan är så stor, tiden går så fort. Får nästan lite panik när jag tänker på hur fort tiden går, känns som att jag inte hinner med att njuta sådär mycket som jag vill göra. Min älskade lilla unge, lillkillen som jag skulle göra precis vad som helst för.

Grattis mammas lilla skatt!


Firar med lilte isglass, gott med piggelin!

Känner mig fortfarande lite hängig, men det går säkerligen åt rätt håll. Robban är pigg och alert idag, så inatt blir det jobb för hans del. Julian är piggelin han med, bara lite hosta då snuvan är så gott som borta.

Har i alla fall gjort lite nytta idag. Städat hela lägenheten så nu är det rent och fint överallt. Skönt! Imorgon ska vi tvätta vilket är väldigt nödvändigt då tvättkorgen är överfull. Blir nog bara till att ta det lugnt hemma idag som det känns, måste försöka komma på någon mat som man kan göra till middag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0