Påskrivna papper

Då var det helg igen. Min helg kommer att bestå av en lugn hemmakväll ikväll med fotboll och idol. Lördag och söndag kommer jag att arbeta, 9.45-21 båda dagarna. Så jag vet vad jag ska göra. Ska bli roligt.

Imorse myste vi och tog det lugnt för att sedan bege oss ut på birsta en sväng o kika runt lite. Inget handlades där och vi styrde sedan kosan in mot staden. Där mötte Micke upp oss och tog Julian och vagnen och gick en sväng medan vi gick och skrev en massa papper. Så nu är lägenheten såld och den första december ska vi vara ute. Får se om vi hittar någonstans att flytta in eller om vi får parkera oss hemma hos mamma och Majk tills vidare. Vi får se helt enkelt.



Nu blir det mys!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0