Plask plask

Då var ännu en jobbhelg över. Har varit lugnt och gått bra. Hade jag inte fortfarande släpat på denna förbannade förkylning så hade jag utan tvekan känt mig mer utvilad än jag gör när jag är hemma med vilddjuret.

När jag kom hem från jobbet så möttes jag och Robban mer eller mindre i dörren då han skulle iväg och kika på innebandy. Lilleman låg och vilade så jag fick chansen att dämpa min huvudvärk innan han vaknade vilket var väldigt skönt. Mamma, Micke, Linn och Mimsy kom förbi och hälsade på en sväng. Sedan blev det till att bada i baljan för lillhjärtat mitt. Och han skvätte vatten över exakt hela badrummet, man riktigt såg lyckan i hans ögon. Han verkligen älskar vatten.



Sedan har vi lekt en massa, mys var inte lilleman speciellt sugen på. Far och flänger överallt, speciellt där han inte ska vara. Käkade lite när hjärtat kom hem och nu när sonen har somnat så smuttar jag på ett glas vin och bara tar det lugnt.



Imorgon blir det bvc för vaccination. Vad dagen mer bjuder på får vi se.

Ha det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0