Seg dag

Idag har varit en riktigt seg dag. Jag har känt mig totalt energilös och inte på humör för att göra något vilket säkerligen lett till att dagen gått ganska så långsamt. Som tur var kom Majkel och hälsade på och underhöll mig och Julian efter lunch någon gång, trevligt med lite besök och några timmar flöt förbi.



Det blev sedan till att åka till verkstan för att få hjälp att byta till vinterdäck på bilen. Där fylldes även motorolja och spolarvätska på. Åkte sedan hem till mamma och Micke och hängde där ett tag för att sedan köra dom till några vänner som dom ska spendera kvällen hos.



När vi kom hem så blev det bad för lilleman och i vanlig ordning fick hela badrummet känna på badbaljevatten som skvätte överallt. Annars har vi ikväll bara myst på och nu sover lillhjärtat mitt. Jag ska kika på idol och i någon paus göra iordning lite varma mackor som vi ska äta när hjärtat kommer hem från jobbet. Det får bli min middag idag. Blir nog ett eller två glas vin också. Gott. Ha en trevlig fredagskväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0