Shopping på birsta

Även idag fick jag sovmorgon, så himla skönt! Vi var riktigt sega och gjorde inte många knop under förmiddagen. Skönt det också ibland. Lisa ringde och undrade om inte jag och Julian hade lust att följa med henne ut till birsta vilket vi hade. Där blev det shopping samt fika, trevlig eftermiddag med trevligt sällskap. Julian fick lite nya kläder, till mig blev det en mössa för 39kr, fynd! Timmarna bara sprang förbi när vi gick och strosade i affärerna så när vi kom hem igen så var det nästan kvällen.

Mamma kom förbi och hälsade på en sväng och drack lite kaffe. Myste såklart en massa med Julian också. Pratade lite om resan, känns nästan overkligt att vi om en vecka är i Egypten. Imorgon ska jag och Julian kika efter lite nödvändigheter på stan med mamma. Ska även träffa Evin, Kicki och Leo hemma hos Lisa och Ludde på förmiddagen. På eftermiddagen/kvällen ska jag och Julian troligtvis hälsa på hos Vickis en sväng också där det kommer att vara fullt hus med gäster. Har en trevlig morgondag att se framemot med andra ord!

Lite bilder från kvällen:








Idag fyller även en av mina bästisar år, Victoria. Grattis gumman, på lördag ska du firas!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0