Sovmorgon, flyttpackning mm

Imorse fick jag sovmorgon så jag klev inte upp förrän halvnio, så skönt! Käkade frukost med finaste familjen sen satt vi äntligen igång med att börja packa ner lite prylar. Skönt att äntligen ha påbörjat det. Det är ju inte det roligaste att pyssla med men det måste ju göras och roligare blir det inte heller ju längre man skjuter upp det.

Vi tog sedan och gick en promenad bort till kyrkogården där vi tände ljus för Robbans farmor. Skönt med lite frisk luft. Hemma igen tog jag och färgade håret (var verkligen på tiden). Lite käk fixades och sedan gick jag och Julian ner mot stan för att köpa present till finaste vännen Victoria som fyller år imorgon innan vi gick och uppvaktade lilla Nora som fyller tolv år idag. Där åt vi tårta, något som Julian tyckte var jättegott.

Robban körde sedan upp oss till Vickis där jag hjälpt till med lite bakning inför morgondagens kalas. En promenad senare kom vi hem och lilleman somnade sött så nu ligger jag i sängen och glor på tv och tar det lugnt. Karln är hos en granne och kikar på fotboll.

Inte ett endaste kort har jag tagit idag, trist. Bjuder på en gammal bild på Julian och dagens födelsedagsbarn.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0