Tiden går snabbt då man är effektiv.

Vi hade en mysig förmiddag på kyrkis. Idag var det jättemånga små barn där, nästan så det var för många då ljudnivån blev rätt hög. Men hur som var det trevligt. Blev en promenad in till stan där vi mötte upp Julians farmor en sväng. Handlade lite och sedan gick vi hemåt. Hemma har jag bäddat rent i vår säng, dammsugat, torkat golven och dammtorkat. Julian har i vanlig ordning hållt koll så dammsugaren skött sig. Mammas duktiga lilla kille. Nu har han tagit sitt förnuft till fånga och slagit igen sina blå för en stund. 



Nu blir det en lugn eftermiddag och kväll för min del, ska fixa lite middag om en stund sen blir det till att ta en dusch. Längtar tills ikväll då jag får krypa ner i den renbäddade sängen då det är bland det bästa jag vet, så skönt det ska bli. Ha en bra kväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0