Trötter

Nu har Vickis gått hemöver. Jag glor på hockey och gäspar som bara den. Ska väl hålla mig vaken så att jag får mysa med karln lite när han kommer från jobbet innan jag lägger mig. Kan inte förstå att jag är så trött då jag fick sova hela natten. En trevlig eftermiddag och kväll har jag i alla fall haft, som alltid tillsammans med min fina vän. Lilleman har sovit extremt lite idag på dagen, 20 minuter när vi lämnade kyrkis och max 30 minuter på eftermiddagen. Trots detta så har han varit en väldigt glad och busig liten kille.



Kommentarer
Postat av: Victoria

Puss på dig min skatt! Tack för härliga timmar..:)

2011-10-04 @ 21:28:15
URL: http://www.vickispedia.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0