Tvätt och fotboll

Imorse hade vi morgonmys. Världens vackraste skapelse gillar att stå själv och balansera nu och börjar bli väldigt duktig på det. Klockan tio började vi att tvätta och strax innan fyra var den hämtad och klar. Nu när lillhjärtat vilar så har jag även vikt och lagt in all ren tvätt på sin plats. Skönt då detta är något som ofta brukar kunna dröja flera dagar innan det blir gjort, men nu är ikeakassarna borta.



Har kikat på fotbollen och trots att jag är helt ointresserad av svensk fotboll så måste jag erkänna att det är väl roligt att GIF Sundsvall är klar för allsvensk fotboll nästa säsong. Nu ska jag kika på lite ishockey. Ikväll kommer finaste Vickis hit och myser med mig. Ska bli underbart att träffa min fina vän då det är väldigt länge sedan nu känns det som.


Såhär glad var Julian då Giffarna tog ledningen.

Imorgon åker jag, Julian och lillasyster till Stöde för att se mormor och hennes kör sjunga massa härlig gospel. Vi ska få lyssna på gospelns historia, kommer bli kanonbra tror jag. Blir en trevlig förmiddag som jag ser fram emot!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0