Underbara höstväder!


Lilla busungen imorse.

Halvsju klev vi upp imorse. Efter lite mys, frukost och påklädning så tog vi och gick ut och promenerade i det underbara höstvädret. När lilleman sovit en stund gick vi och hälsade på Lisa och Ludde innan vi återigen gick ut i det fina vädret. Efter lite gungning och promenad blev det en fika på Eclair innan vi gick hem igen. En mycket trevlig förmiddag med trevligt sällskap.


Julian hemma hos Lisa. Han gillar att smaka på Luddes nappar.


Grabbarna myste järnet i det fina vädret dom med.

Under eftermiddagen gick jag ner och lämnade Julian hos sin farmor och fastrarna medan jag och mamma strosade runt på stan. Blir lätt irriterad över att utbudet på badkläder är minimalt i affärerna trots att folk nu använder badkläder året runt. Så störande! Hittade dock ett par bikinitrosor och en överdel som är okej hade jag hemma. Så det får duga. Nu har jag i alla fall något att ha på mig då jag ska plaska runt i poolen och havet om mindre än en vecka. Det kommer att bli toppen!


Kommentarer
Postat av: Emelie

Ja det har varit jätte härligt! :) Nu är det inte långt kvar för er heller! :) När åker ni?

2011-10-31 @ 22:46:15
URL: http://emelieth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0