Underbara vän

Har haft besök av en av mina absolut bästa vänner ikväll, Victoria. Vi har druckit varsin vitryss samt två öl var och pratat en massa. Så himla behövligt och det har varit så otroligt trevligt. Riktiga vänner växer verkligen inte på träd, men Victoria är absolut en av dom. Jag är så otroligt glad över att ha dig i mitt liv och ord kan inte beskriva hur mycket du betyder för mig. Du är så klok, så omtänksam, kärleksfull och helt enkelt en sådan underbar person som jag innerligt önskar det absolut bästa i livet. Du förtjänar bara det bästa. Jag älskar dig!

Nu ska jag lägga mig så jag orkar med lilleman imorgonbitti. Sov gott, det ska jag göra!

Kommentarer
Postat av: Victoria

Otroligt. Tår i ögat, av glädje såklart.

Innan jag hann läsa detta skrev jag själv ett inlägg..tillägnat dig.

Denna kväll måste ha berört oss båda..

Älskar dig.

2011-10-23 @ 01:18:26
URL: http://www.vickispedia.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0